Tog med mig min kära vän Matilda till karl...

img_4487 (MMS)

Tog med mig min kära vän Matilda till karlstad CCC igårkväll för att bevittna lite boxning, bl.a. en vmfight mellan två riktigt grymma tjejer. Förutom den matchen (som förövrigt vanns av svenska Frida Wallberg efter en riktigt bra fight) bjöds det även på en amatörmatch som vanns av bk1925's egna, grymma (och jäkligt snygga) Oscar Thorell. Imponerande kille! Under kvällen bjöds det även upp till 5 proffsmatcher, och fick vi se grym boxning? Om vi fick! Kvällen avslutades med en tungviktsmatch mellan Danny "the brixton momber" Williams och Alfred "ice" Cole. Och vilken match sen. Grabbarna med sina sisådär 120kg lyckades bjuda upp till en grym kamp. De är inte små dessa grabbarna ska ni veta. Shit pommes frites, som man sa när man var lite yngre. Det var en cool kväll och jag har lyckats samla ihop ännu lite mer motivation.... Nej hörrni, här kan jag inte sitta. Vi går från boxningsringen till hockeyrinken! Time för duschen och sedan väntar två hockeymatcher!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0