Som ni märker är inte uppdateringen den bä...

Som ni märker är inte uppdateringen den bästa här, vilket beror på att jag äter, sover, är i skolan, tränar, tränar och tränar lite till. Just nu befinner jag mig inlindad i min handduk på en bänk i omklädningsrummet.. Lyckades glömma ombyteskläder hemma imorse när jag stressade ihop träningsväskan (mindre smart. Frågan är varför man alltid lyckas bli stressad på morgonen?) förövrigt är livet upp och ner, bak och fram, in och ut. Jag vet inte om det är bra eller dåligt men jag vet att det är höst och det är så inihelvete fint. Som ni vet blir mitt liv mycket lättare på hösten. Ett fenomen jag inte har någon lösning på men jag tror heller inte det behövs. Woups, där drog resten av laget bäst jag smiter ut här enbart "klädd" i handduk och hoppas på att ingen av herrarna är påväg till träningen.. Eller? Okej, skoja. Börjar bli trött nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0