Skratta lite åt bilden. Det är okej. Befin...

img_6708 (MMS)

Skratta lite åt bilden. Det är okej. Befinner mig (som vanligt nu) på bussen påväg hem från stan. Idag är jag trött. Sjukt trött. Idrotten bjöd på en lättare form av fys, boxningen bjöd på hårdträning (precis som vanligt) och hemma väntar ett innebandypass på mig. Känns förjävla skönt att döda kroppen såhär ibland, dock ser jag ju förjäklig ut - vilket kvittar sälänge kroppen är med! Har ni känt luften idag? Det börjar bli kallt va? Lite höstluft smyger sig på allt mer, och fan vad jag känner att jag lever. Fint, hållkäften-fint. Så är det. Förövrigt har även jag (som aldrig trodde det från början) fastnat i Wordfeud-träsket (jag är bombsäker på att varenda människa vet vad det är, om du mot förmodan inte vet skulle jag nog våga kalla dig aningen efter i tiden, men det är en form av alfapet iaf) och idag lyckades jag smäcka in ett ord som gav mig 144 fucking poäng. hade man kunnat skriva siffror med "stora bokstäver" hade jag gjort det nu. (ska erkänna att jag suger på detta spel egentligen...) det är bra mina vänner (för er som inte vet det) men nu är visst bussen snart framme! Träning. Träning. Träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0