Sitter i skolan. Är på halvtaskigt humör, ...

Sitter i skolan. Är på halvtaskigt humör, lite likt vädret. Åkte en ny buss imorse, alltså ny som i att den kanske gjordes typ.. 2010.. och grejen med den var att den hade en kamera fram, kopplad till två skärmar som gjorde att man kunde se vägen man åkte (kanske har dessa funnits längre? Jag har iaf bara åkt dem ett par gånger) satt och lutade mig tillbaka i det rätt sköna sätet och tittade på denna "film" av igenkänt landskap som svävade förbi. Som en svartvit gammal film. Om det fanns någon vits med det? Nej. Jag insåg bara att allt kändes väldigt svartvitt, och det speglar hela mig väldigt bra just nu. Livet suger, och istället för att smitta av mig med denna inställning lägger jag ner bloggandet för ett tag. Lev väl fina ni.


Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

fin blogg :D

hur är det?:)

2011-09-21 @ 12:58:40
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0