Sådärdå, kanske att man har någonting att ...

img_0917 (MMS)

Sådärdå, kanske att man har någonting att dela med sig av. Kanske ingenting av värde, men det tror jag heller inte att ni skulle förvänta er. Livet fortsätter att överraska, kanske inte med någonting revolutionerande, kanske heller inte med någonting positivt, men jag blir inte längre förvånad i alla fall. Vaknade inatt, ur en egentligen väldigt simpel dröm, men värsta panikångesten jag någonsin haft. Kunde inte röra mig. Kanske finns det en anledning till detta, och kanske kan det vara så att det är dags för Amanda Nilsson att varva ner ett par grader, åtminstone psykiskt. Kanske. Varför är jag så öppen med för er helt onödig information? Bra fråga. Vet inte. Vi lämnar det där. Befinner mig i träningslokalen, snart dags att köra andra träningspasset för dagen för att sedan bege mig hem och snabbt ladda om för tredje. Är träningen och höstluften som håller mig vid liv för tillfället. Finfint. Dags att linda in händerna i mina mindre rosdoftande lindor! Lev väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0