Kan börja med att lite fint tacka min älsk...

img_5454 (MMS)

Kan börja med att lite fint tacka min älskade mor, som igår när jag kom hem från skolan hade grovstädat mitt rum, bytt gardiner och bäddat rent i sängen. Hon är bäst. Att jag är dålig på att hålla ordning på mitt rum är något vi diskuterat förut så det behövs ingen längre förklaring till varför hon nog kände att det var dags att sprida lite städmaskinen-rené-energi över rummet. Och så bra det blev - som alltid! Finns inget bättre än när mamma dragit över rummet med sina städfingrar! Om jag sov skönt inatt? Helt perfekt. Det är fredag, och en helg väntar. En helg innehållande årjäng för lite marknad, någon hockeymatch och en egen match. Om jag ska spela? Bra fråga. Jag har lyckats (igår på träningen jag satt och väntade på ni vet...) dra på mig en muskelbristning i axeln, och den ekvationen är ju relativt enkel. Trasig axel = problem att (iförsig göra det mesta) hålla i innebandyklubban.. vilket SUGER! men sånt är livet. Matchen är på söndag i alla fall, kl. 13.00 i Grums sporthall. Vi ses där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0