Ibland har man dagar när man varken vill e...

Ibland har man dagar när man varken vill eller orkar dela med sig av någonting. Igår var en sådan dag. Men nu så. Vad gör jag? Vad händer? Hur mås det? Och allt sånt där.... Ja ni. Det är fredag, jag slutade skolan kl. 10.20 och från att jag kom hem vid 11.30 fram till nu har jag enbart städat mitt rum. Jävla skitgöra är precis vad det är. Jag hatar det, och precis därför har jag tagit en paus i det hela för att se ett avsnitt av true talant. Och vetnivad, jag har bestämt mig. programmet är bra. Riktigt bra. Och Danny, snygga, charmiga, genomsöta (får man säga så om en såhär egentligen sjukt sexig människa? Jo men det får man faktiskt) Danny, han verkar verkligen vara världens skönaste och goaste människa. Jo det gör han! Skulle vilja säga att han gör hela programmet kort och gott. Annars då? Helgen väntar. En helg fullproppad med enbart idrott. Det är sisådär ca. 5 innebandy- och hockeymatcher + antagligen en av de coolaste upplevelserna i mitt liv då jag även ska hinna med att se boxningsgalan i karlstad imorgon kväll, där bland en vmmatch! Jävligt coolt om ni frågar mig. Helgens höjdpunkt helt klart. Förutom detta ska jag försöka bli frisk så att jag själv kan köra boxningen ordentligt till veckan! Det var väl typ det. Sängen ska bäddas. Golvet ska dammsugas osv. osv. osv. Vi hörs senare fina ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0