Sådär... Då har jag också lagt mig till ro...

Sådär... Då har jag också lagt mig till ro (vet inte riktigt vad också syftar på efter som jag inte har en jävla aning om vad ni håller på med), lyssnar på Melissa Horn är vad jag gör och försöker att bara drömma mig bort, eller tillbaka ska jag nog säga. När man är så gammal som jag är har man en hel del fina minnen man kan titta tillbaka på (nej jag är ju inte 80 då, utan 17 och har ändå lyckats samla på mig en del. Hehe.... Förövrigt vill jag göra er uppmärksamma på att mina "hehe" bör tas på det lite mer oseriösa sättet, vilket jag i för sig hoppas ni förstår, men det är bäst jag poängterar det - alla kan ju inte vara smarta. Sorry, men det är sant) Vad tänker jag tillbaka på då tro? ja ni.. Jag vet inte för jag tappade precis bort tankarna, de bytte liksom bana. Jävlar vad snabbt det gick, de lever sitt eget lilla liv de där ska ni veta, tankarna alltså! Nu kom jag helt plötsligt att tänka på vad viktigt vissa saker är i livet (nej men nej, inte mat, sömn och sån skit...), jag tänker på en sån sak som vänskap. Det är något jag tänkt på ett par dagar fram och tillbaka nu. Varför? Jo för att jag den senaste tiden har blivit prövad i denna fråga. Vilken fråga tänker ni nu? Hon har ju inte ställt någon? Nej. Jag har ett svar. Men ingen fråga. (nu blev det sådär flummigt igen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt) jag tror det kommer bli svårt att uttrycka sig på rätt sätt idag, denna fina kväll. Det blev helt plötsligt flummtankarnas timme. Kanske ska reda upp mina tankar kring detta och be om att få återkomma? Det jag funderar kring är hur mycket en vänskap egentligen kan betyda och hur mycket det är värt att offra för en vän och detta hade jag tänkt att vi skulle diskutera, gräva lite i och kanske komma fram till något halvsmart att ta lärdom av. Men som sagt, jag ber att få återkomma. Dags att låta öronen, hjärnan och resten av kroppen få sin dagliga dos av finaste Lasse. (Lars winnerbäck för er som missat det - vilket förhoppningsvis inte är någon av er) hörs vi imorgon? Det hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0