Ligger och tittar på true talant. Han inte...

Ligger och tittar på true talant. Han inte titta klart på alla avsnitt senast jag tittade så jag tog mig lite tid att göra det nu. Vad tycker ni? Är programmet bra? Själv kan jag inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker. Upplägget är ju naturligtvis bra, på det sätt som det är tänkt för, att man ska hitta en stjärna enbart genom rösten. Programmet bjuder på en hel del grymma röster vilket också är ett +, men är det bara min känsla eller är inte programmet en aning B? Känns det inte lite som att de samlat ihop tre högar människor i tre generationer, satt dem i någon halvrolig karuselliknande sak i en studio som råkade vara ledig och sedan bett de egentligen helt omusikaliska människorna att helt enkelt trycka grönt eller rött som det känns bäst? Eller? Näh jag vet inte jag. Är det bra eller dåligt? De tre såkallade coacherna gillar jag däremot. Tommy Körberg är ju en asball snubbe, cool som tusan. Pernilla är både snygg och jäkligt duktig, och så har vi ju stjärnan själv... Danny, som förutom att han dödar en genom rutan med sin otroliga charm och utstrålning är grymt bra på det han gör. Toppklass på den killen mina vänner (och om ni inte sett det så är han jämt lite föööör snygg)! Ett stort minus i programmet är ju dock programledaren... I vilken "jag-försökte-en-gäng-i-mitt-liv-ta-mig-in-i-tvbranchen-men-misslyckades-totalt-och-hamnade-här-med-mina-polare-som-jobbar-9-5-och-sedan-hänger-med-mig-soffa i vårt avlånga land har de hittat honom? Synd. Jäkligt synd. Ge honom till Barnkanalen.. Eller var det kanske där ifrån han kom? Ge honom då tillbaka dit isf! Nej, jag får nog ge detta program någon vecka till innan jag avgör om det är bra eller ej. Nu: milen i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0