Hemkommen och jävligt slutkörd efter ett l...

img_3004 (MMS)

Hemkommen och jävligt slutkörd efter ett läskigt bra träningspass! Jag är förjävla osmickrande på bilden bör kanske tilläggas, men jag har en förhoppning och en tro om att det inte bara är jag som ser ut typ såhär efter ett träningspass. Om det mörkrosa på mitt linne är svett? Jo men det är faktiskt det. (jag försäkrar er om att ni inte vill se ryggen.. Jag är mycket vänlig och besparar er den ännu mindre smickrande bilden) om jag alltid svettas såhär mycket? Tyvärr är svaret ja. Har en tendens att alltid svettas lite för mycket. har dock hört att det ska vara bra? Kanske är det så. Det känns att man har tagit i iallafall och det är bra! Men nu var det ju faktiskt inte svett vi skulle diskutera. Vad vill ni snacka om? Mat kanske? Jag är nämligen ett stort fan av mat, är inte mat typ det bästa som finns?  Eller vad sägs om att snacka miljö? Nej. Jag skojade, hatar miljön. Jag går på mottot att vi ändå inte lever när jorden går under, säg vad ni vill, så ser jag på det. Sen slänger jag oftast skräp i papperskorgarna ändå, det blir ju lite snyggare så. Om jag skulle gå några extra kilometer för att bespara miljön den koldioxid som tydligen förstör? Kommer inte på frågan. Vad säger ni mer?  Jooo. Jag måste bara klaga lite. jag var otroligt dum och glömde min laddare på vandrarhemmet i Göteborg. (jävligt dumt, rekommenderar er att komma ihåg den om ni åker bort- och hem) idag tänkte jag införskaffa en ny då iphone har en batterietid under all kritik vilket gör att delning av min systers laddare fungerar mindre bra. Ska tillägga att jag inte är rik och tänkte mig därför inte lägga ut allt för mycket på denna ack så viktiga pryl. Batteriladdarfan kostade 300 fucking kronor!!! (för en lite för snål människa som mig kändes denna ruinerande) om jag köpte den? Glöm det... Jag får helt enkelt utarbeta en plan för uppdelning av den laddaren som finns i huset! Time to sleep mina vänner.. Imorgon har jag en lektion, ja.. En. 1. Uno. Slutar 10.20! Lagom dag. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med träning!

2011-09-02 @ 16:15:56
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: tips

Kolla på teknikmagasinet... där kan den vara billigare... :) Laddaren alltså.

2011-09-03 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0