Bör tilläggas då jag för för vissa går und...

Bör tilläggas då jag för för vissa går under namnet "grammatikpolisen" vet att eftersom stavas just så och inte "efter som" , ni som har en eller någon gång har skrivit på en iphone vet att det blir lite fel ibland. Alla har helt plötsligt inte blivit värdelösa på svenska även fast jag skulle vilka säga att 80% av dagens ungdom (oj.. Nu blev jag kärring igen) gör grammatiska fel och särskriver så jag blir gråhårig och får grova eksem - de 20 återstående procenten besitter tillräckligt med grammatiska kunskaper för att kunna utrycka sig så felfritt som man behöver för att inte framkalla eksem, de råkar bara ha införskaffat sig en iphone. Fuck rättstavningsfunktionen. Eller? (inte alltid nej, den är mestadels till stor nytta) är vi överens? Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0