Befinner mig för tillfället på buss 801 på...

Befinner mig för tillfället på buss 801 påväg hemåt efter ett par timmar på stan tillsammans med Hanna och Susanna. Efter ett par svängar ut och in i lite olika affärer satte vi oss tillrätta på en av bänkarna vid det såkallade soltorget, och studerade människor och en sak är vi helt överens om: Karlstad må vara en liten stad, med ett lite för litet utbud av affärer (klädaffärer först och främst) lite för lite uteställen m.m. Men.... Kom för guds skull inte och klaga på killutbudet, för på den fronten har Karlstad minsann en hel del att komma med. Jävlar i gatan (förjävla fult uttryck förresten) vad mycket snygga killar det finns. Hela stan kryllar av dom. Långa, korta, smala, tjocka.. Okej, inte riktigt så, hatar den "ramsan" men ni hajar poängen! Har under sommaren besökt både vår huvudstad Stockholm och den något mindre med ack så fina staden Göteborg (med Hanna, så jag talar inte bara för mig själv) och jag skulle nog vilja våga uttrycka mig som så att Karlstad ligger hästlängder före när det kommer till grabbarna (som är värda att titta på, ska tilläggas, då alla faktiskt inte är det). Naturligtvis har både Stockholm och Göteborg sina snyggingar och antagligen ett större utbud för allas olika smaker, men antingen så hade dessa guldkorn som våra större städer sitter på totalt gått och gömt sig under de helger vi valde att hälsa på, eller så finns de helt enkelt inte. Jag har inget svar på det hela, jag vet bara att Karlstads gator kryllar av killar som får en att både snubbla och svälja tungan när de passerar! Så är det med det. Nu närmar sig bussen min hållplats. Gött - träning väntar!


Kommentarer
Postat av: lalleh

fin blogg, dock skulle de vart skoj att se liiite fler bilder då o då! :D

2011-08-25 @ 16:31:03
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0