söndagskvällar







här ligger jag i min älskade säng och tittar på wallander - just nu nyheterna. tänker tillbaka på lovet och känner att jag trots att jag inte gjort så mycket har haft ett urbra lov. de flesta har alltid en tendens att köra på nu-ska-jag-hinna-med-allt-som-jag-inte-hinner-med-annars-och-vara-med-alla-jag-inte-hinner-träffa-annars-loven, men nej, inte jag. jag är för lat och jag har insett att man inte ens hinner hälften ändå. har hunnit med tillräckligt och gjort det jag vill göra, det liksom räcker så (förutom att jag inte hunnit träffa mina tre fina vänner, hanna frida och hannah, men detta ska styras upp så snabbt som möjligt, utan lovdagar). något jag däremot inte alls känner för är skolan imorgon, helt seriöst så orkar jag inte riktigt. det ska bli skitkul med de två nya kurserna som börjar, men det är väl också typ det. på onsdag har vi det tredje nationella provet i spanska och det kommer gå åt helvete - det enda positiva är att spanskan är slut om tre veckor. men nu ska jag sluta snacka en massa negativt, det mesta är trots allt väldigt bra. nu ska jag ta av mig min bh som skär in i mitt bröst och krypa ner under täcket för att se klart på wallanderfilmen.

imorgon hörs vi igen, yes - det gör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0