räkor och väder

hej mina vänner! här sitter jag likt en mycket sönderkokt räka och eftersvettas då jag har kört ett 60 minuters boxpass, stekt 20 minuter i solariet och sprungit hemåt i ett turbotempo - okej, turbo var väl att ta i. 7 minuter tog det - men detta har i alla fall resulterat i att jag framöver kommer att kallas räkan. vänder mina förhoppningar åt duschen då man i alla fall brukar få bort själva "trötthetsfärgen" genom några minuter under det rinnande, kalla (läs iskalla - det ger liksom mer effekt då) vattnet.

så vad händer annars? mår ni bra? ska ni ut och supa skallen av er ikväll? eller kanske precis som jag spendera kvällen åt att städa rummet och ha så tråkigt det bara går att ha det? hur kul låter det? förjävla tråkigt faktiskt och det är väl också ungefär så det känns. från det ena till det andra.. vädret vänder snabbare än vinden, har ni märkt det? när man går på stan en dag som igår så vill man likt en björn bara kunna krypa ner och bosätta sig i festaste idet du kan hitta. men, så vaknade man idag? inte fan vill man väl vara i något ide då inte. nej, och det verkar vara fler så känner så då man varje, verkligen varje dag det är såhär ser dubbelt så mycket folk på stadens gator, dubbelt så mycket folk som trängs i affärerna och dubbelt så mycket alkohlister som trängs på alkis-bänkarna. det är väl för fint. vi vaknar liksom till, livet lever sitt eget liv dagar som denna och är ni med, vi vänder blad, idag har jag varit på sämre humör än jag varit på länge. fråga mig inte varför. boxningsinstruktörer kom fram efer passet förut och sa "var du grinig idag eller? .. det syntes! det såg skitbra ut, jävligt bra jobbat" jo men vi tar det positivt faktiskt. jag var arg - boxningen gick grymt. kvällen kommer bli tråkig.

hoppas ni får en kul (och nu råkade jag skriva kuk, kul om jag inte hade sett det) kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0