punkt

vädret bedöver mig totalt. det är grått och tråkigt. väldigt tråkigt faktiskt. skolan är precis som vanligt, och jag vet inte om jag tycker om det där ordet "vanligt" - fast skolan tycker jag om. det är väl typ också det som är roligt just nu, lite småtrött på det mest. måste fylla i en utvärderingslapp om innebandysäsongen innan träningen sen, och jag vet varken vad jag tycker eller vad jag vill. jo jag vet vad jag vill, jag vill bli smal och kunna köpa en helt nu fet garderob. det vill jag. om ni undrar varför jag missbrukar punkten "." så vet jag faktiskt inte, den är bara fin liksom. typ. nej usch vad tråkigt det blev nu, vill inte ens skriva något mer, så tråkig och grå känner jag mig.

hoppas ni är färgglada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0