finfin kväll

En typisk rené nilsson-kommentar:
"Men Ann-ci, vad har hänt med ert varmvatten? det har ju alltid gått jättefort från kallt till varmt?"
"men.... kära du, du har kranen på kallvattnet?"
"ja men, ojdå. (hahahaha) inte så konstigt då"

min mamma är lite go ibland, dock inte allt för smart alltid. ♥

Förvrigt är det jävligt skönt att vara ifrån grums lite. tog mig en timmes joggingtur förut och det märktes snabbt att folk i stugorna här ute på landet inte är vana att se en människa komma springnas i träningskläder då de stod i fönstret med telefonen i högsta hugg och föjde mig med blicken. mycket roligt faktiskt. förutom de nyfikna människorna så var det en trevlig springtur, bara ko-skiten och jag. Nu ska jag krypa upp i soffan precis som förr och titta på gamla semesterfilmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0