sexiga män och en dator med pms

ligger i min säng och försöker få in händelseförloppet under franska revolutionen i huvudet. det går inte bra. det är jävligt segt i mitt huvud för tillfället. lyssnar på justin bieber gör jag också, men kan för att ni inte ska tro jag är dum i huvudet försvara mig med att den råkade ligga på spelningslista från förra sommarens fester, som inte jag styrde över! så är det med det. som ni kanske kan utläsa så tycker jag inte om honom. förövrigt sitter jag och funderar på att jag vill göra om mitt rum, jo men det behövs faktiskt. eller, nu ljög jag, det behövs inte, det är bara jag som tycker om lite förändringar. vad sägs om att måla upp denna bild på ena väggen?

och ja, men se där.. som vanligt så vill inte datorn samarbeta när jag vill det.. synd om mig, synd om er som missade min grymt snygga paintdesignade bild på några av världens sexigaste män. men vem vet, kanske att datorn är på bättre humör imorgon. vi hoppas på det och säger så för idag! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0