simning vs. skidor

det är iskallt på mitt rum. så långt kan vi vara överens. det är även rena isbanan vart man än försöker ta sig utanför huset. så långt kan vi också vara överens. jag missade idrottsgalan men såg minuterna då jerringpriset delades ut och det gick till sporten simning och till therese alshammar. jag tycker det är fel. skidåkarna är både bättre och snyggare. så långt är vi också överens eller? jo men jag visste väl det. sedär, vad bra det kan vara ibland. det har varit en bra dag som jag har spenderat tillsammans med hannah. vi har precis som vanligt varit rikigt hemmafruar och städat, lagat mat osv.. känner hur jag mer och mer verkligen har lagt mig till rätta i den rollen. fint eller inte? det är frågan. kanske har jag hittat mig själv? på sätt och vis. det är fint att umgås med min hannah iaf. så mycket vet jag. jag vet också att det är dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0