inte min grej

jag är expert, jo men det är jag faktiskt - på att ligga kvar i sängen tills jag får bråttom. jag lyckas liksom aldrig få till de där skönhetsmornarna när man kan gå upp, duscha, göra sig iordning, sminka sig i lugn och ro, äta en god frukost, sätta sig och måla om naglarna, fixa håret, sätta sig lite vid datorn, starta dagen med lite grym musik och sedan vara redo för dagens äventyr. nejdå, det funkar ju ändå, absolut. men äreeeeee kul elleeeeer? nej. stress hit, stress dit. samma lika, lika samma - varje morgon! men det är väl okej ändå. idag låg jag kvar en och en halv timma extra och har ändå hunnit sitta och prata i lugn och ro med mina älskade föräldrar, färgat håret (blå/svart) gjort mig iordning och nu väntar frukosten. okej, jag erkänner - vi skulle ha varit inne i stan nu, men det får la gå ändå!

ikväll gör jag stan osäkert med Lovia och Hannah, kan nog bli riktigt grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0