fina naglar och äkta vänskap

dagarna bara springer iväg här och frågan är väl kanske vad jag egentligen håller på med. jag vet inte riktigt det själv. just nu sitter jag och målar fransk manikyr på mina naglar och tidigare idag har jag tittat på hannahs basketträning, bäddat sängen/diskat åt henne och gått på stan med Jennie.

jag har upptäckt någonting under detta lov. någonting som är hur fint som helst. det finaste jag vet, skulle jag nog vilja säga. äkta vänskap? har ni hört talas om det? jag vet en sak nu, och det är att det är inte för än man varit med om äkta vänskap som man vet vad det faktiskt är, och det är inte för än då man upptäcker vad som fanns innan. hur konstigt det än låter - så är det och det är läskigt fint.

nu är det snart dags för innebandyträning och jag håller alla fingrar jag har på att min fot och mitt knä orkar, för jag vill verkligen träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0