en gubbfri dag

jag bugar och bockar. idag har inte en enda gubbe stört min dag. fick till och med min skönhetssömn på bussen! den satt fint. dock satt inte träningen lika fint idag, inte alls faktiskt. knät krånglar och hälsenan lika så. känns inte så jättebra inför morgondagens match på skoghall (förövrigt är den hemma, kl. 19.45!)

känner mig aningen trött på allt idag. eller nej, nu ljög jag, skoldagen har varit grym. som vanligt när man får umgås med underbara tjejer och roliga lärare. men när jag kom hem, efter träningen, kom saker ikapp som får mig att vilja spy rätt ut och radera vissa stunder ur mitt liv. eller, radera, nej. bara glömma bort liksom.

men nej... godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0