dåliga skridskoåkare och sura kärringar

idag var jag och hannah uppe med tuppen för att agera publikvärdar tillsammans med hennes basketlag på "disney on ice". Showen var inte bra.. antingen kan det bero på att det var riktat åt barn i något yngre ålder än mina snart 17 år, eller så  beror det på att artisterna inte riktigt hade övat in att hålla sig på skridskorna. men ja, förutom dålig show och äcklig mat så har dagen varit riktigt bra. tog bussen från LLA och steg av vid sundsta för att återigen handla med oss lite mat.. I hopp om att få se lite snygga killar gick vi in då det tydligen ryktas om att det är där dom hänger - kom ut halvnöjda. Väntade på bussen och hade fullt upp med att hålla mig på benen då jag denna dag gjorde en liten miss under skolvalet och körde på converse... "äh" tänkte jag, "så farligt kan det väl inte vara" elllllllerr? jo, hannah fick en fin liten film på hur jag står och knappt kan hålla balansen i väntan på bussen och väl på bussen möts vi av världens suraste busschaufför (läs kärring), men kom tillslut hem hela, efter att jag nästa kissat ner mig och trampat rätt i en vattenpöl. nu sitter jag här nersjunken i soffan medan hannah fixar med maten. imorgon har vi studiedag, snacka om skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0