2010 blev 2011











ja men dåså, då var 2010 över. och skulle jag sammanfatta detta året så tror jag inte den sammanfattningen skulle bli så fin. det har varit en konstigt år, ett svårt år, jobbigt på många håll och med några få ljusa stunder i mellanåt. det känns bara som ett mellan år, och det är nu det kommer. 2011 ska bli mitt år - jag ska hitta mig själv. jag ska göra det just jag vill och jag ska göra det så jävla bra. så det så. förövrigt var det en rolig kväll igår som bestod av mycket pinsamma, fulla och glada människor. en fet blandning. och jag och hannah mitt i allt. denna kväll fick mig att inse, fick mig att förstå. en stor fet puss till världens bästa hannah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0