vilsna själar



dessa fyra mycket söta rådjur stod utanför vårt hus imorse och kunde inte riktgt bestämma sig för vart de skulle ta vagen. först testade de vägen, men då kom det en mycket läskig bil som fick dem att näst in till bokstavligt flyga upp på gräsmattan igen, då testade de gårdarna istället men då kom det en mycket hemsk människa och skrämde dem så de åter igen hamnade på vägen, där stod de några minuter innan de gick åt varsitt håll.. och då fick jag ont i magen, tänk om de inte hittar tillbaka till varandra? ja men jo, jag är skittöntig. stackars små vilsna själar.

har precis ätit kvällsmat bestående av sparris, räkröra, stekt salami och finn-crisp med ost. mätt? för mätt, men gott var det. sitter här i soffan och tittar på oscarsgalan medan jag tänker på helt onödiga saker, typ som att jag vill pierca mig, byta ut min garderob och köpa en ny mobil. jo jag tackar, det är så himla mycket skönare att tänka på en massa onödiga saker än att tänka sönder hjärnan med en massa skit som bara irriterar. så är det faktiskt. så nu ska jag fortsätta tänka på en massa onödigt och vara glad för att jag inte tänker på massa deprimerande och titta på oscarsgalan. fin måndagskväll, och det bästa av allt - (okej imorgon behöver jag gå upp tidigt) vi har lov vilket innebär att man kan sova ihjäl sig, vilket jag inte tycker är så speciellt fel utan snarare väldigt skönt. så det så! - godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0