presidenter, nakenchocker och guld

presidenter sparkas. jorbävningar begraver människor. sverige plockar hem vm-guld. Zlatan spelar bra fotboll. Aftonbladet skvallrar om att årets nakenchock i meldifestivalen har kommit. bigbrother-människorna fortsätter skämma ut sig i ett snyggt hus. Tina thörner erkänner för aftonbladet att hon och lets dance-tobias har en relation. nya zeeland har drabbats av en naturkatastof. och rubriken jag läser nu gör mig som mest förbannand "tysklands Fritzl, fick åtta barn med styvdottern" alltså. inför dödstraff på alla äckliga gubbar för fan! nej så får man inte säga nej. Hej förresten! här stampar världen på i full takt och här ligger jag i soffan och tittar på rallybrudar. jag är så förbannat trött ska ni veta. men det är väl också typ det enda. jag mår förjävla bra egentligen. tränar, spelar innebandy, äter bra mat, lever. lever är vad jag gör - med en stukad fot. mindre kul.

det är så det är. ska vi köra lite igen eller? vad sägs om att jag skriver något mer fint eller ofint ikväll efter jag boxat skiten ur min far? vi säger så!







höhö. pigg och glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0