en superfin dag

Det var 17 år sedan jag föddes idag.. känns konstigt, och... bra! väldigt bra faktiskt. mycket som är fint med livet. Har världens bästa familj som jag har fått jättemycket fint av idag. något som också är så grymt fint så jag nästa gråter är mina bästaste vänner i klassen. slutade halv12 idag, då vi bara hade en lektion och jag då, pluggisen nr.1 bestämde mig för att sitta kvar och göra lite spanska. Hanna får helt plöstligt för sig att vi ska gå upp och göra hannah sällskap som sitter uppe i matsalen, tror ni jag orkade det eller? nej, så jag vägrade och sa till hanna att hon förstörde min födelsedag (med lite skämt inblandat).. men tillslut fick hon med mig och väl uppe blev jag mottagen av fyra helt underbara flickor som hade köpt en jättesöt present till mig innehållande ett örngott, pluggtugg för nattugglor (tuggummi) och bebisnappar (allt detta för att jag har svårt att sova på nätterna). de hade bakat en jättefin kladdkaka/tårta med daim och gjort det jättefin med rosa tallrikar och awwww. så goa! ni är bäst flickor :*

nu är det dags att plocka iordning här innan släkten kommer och firar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0