en lördagskväll

här sitter jag i min ensamhet och tänker igenom allt och ingenting. är trött och lite småhungrig, det är dags att sova. kvällen har jag spenderat i borgvik tillsammans med många glada människor. jag har insett att man ibland måste möta sig själv, borra sig in och gräva djupt för att hitta rätt. jag har inte hittat rätt. men kanske att jag är på rätt väg, rätt bana, kanske att jag åtminstonde står i rätt startfält. vem vet. matchen vann vi i alla fall förut, med 4-2 och jag kan nog nästan säga i ärlighetens namn att jag gjorde en av mitt livs bästa matcher. känns bra.





jag har insett att det är lättare att vara oseriös och mycket ful när man tar bilder på sig själv. vackert.
godnatt snyggon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0