en kväll som denna dansar vi över ängarna





(lägg märke till att jag har en grym kamera på min fina dator) Här ligger jag i min ensamhet och kan inte bestämma mig för om jag ska titta på bigbrother eller wallander. ett mycket jobbigt problem. förövrigt vann Ulaget idag mot Vålberg med 9-2. en skön vinst? jotack. timmarna efter matchen har jag spenderat halvdäckad i en fin väns soffa. lyckades mycket bra med en sak förut - jag har insett att jag inte bara är klumpig, i det hela ingår nog också en gnutta otur - jag stod och pratade med ett par bekanta vid sidan av planen efter matchen, medan laget är i full gång med att ta ner sargen.. tror ni inte sargen välter så jag får den över den foten som redan är stukad? jo, det var precis vad jag fick. riktigt bra, riktigt jävla bra.

så var det med det. det har varit en skön dag, en lagomt bra helg och nu väntar en veckas lov. finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0