Söndagskvällar är väl inte direkt min favo...

Söndagskvällar är väl inte direkt min favoritdag (förhoppningsvis ingens favvodag) men just denna kväll känns livet rätt fint. Jag är rutinmänniska ut i fingerspetsarna och gillar höst och vinter mer än någon annan årstid (ja jag vet, det låter lite knepigt) vilket gör att det är vid denna tiden varje år som mitt liv på något sätt börjar. Det är liksom en nystart och jag får ny energi som aldrig finns där tidigare under året. Det bästa är att skolan börjar imorgon. En helt vanlig dag. Gå upp. Åka buss. Vara i skolan. Gå ett varv på stan. Åka hem. Äta. Träna. Äta. Sova. Helt perfekt! (i alla fall några månader... Sen sitter det fint med lov igen). Förövrigt befinner jag mig för tillfället i en liten sporthall med några  vänner. Fotboll är kvällens underhållning (låter killarna sköta spelandet, jag gör mig på något konstigt sätt bättre på madrassen bredvid planen) och allt är sådär lagomt fint. För lagomt är faktiskt fint ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0