Sitter och tittar på fotbollsmatchen Sveri...

Sitter och tittar på fotbollsmatchen Sverige-Ukraina, tittar inte så mycket och besitter inte direkt några fotbollskunskaper värda att skryta med men vad jag kan avläsa av pratet folket bredvid mig mellan är inte våra svenska herrars spel något att hänga i julgranen. Jag lägger ingen kommentar. Något jag däremot kan kommentera är Sveriges nya matchdräkter/dresser/kläder (ni fattar.. Håna mig inte, jag vet inte vad det kallas riktigt) tycka vad man vill om färgen gul och blå, men vi kan ju vara överens om att det är dessa två färger som pryder dagens plan. Gillar man gult så fine, själv gör jag det inte och tycker därför Sveriges klädsel idag lyfter matchens helhetsbetyg betydligt. Nya dessutom va? Snyggt helt enkelt. Gult är fult. Vi sätter punkt där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0