Sådär! Då var hårfärgen fixad... (vid det ...

img_2019 (MMS)

Sådär! Då var hårfärgen fixad... (vid det här laget vet ni att vi skippar "hejet", eller är det för oartigt för moralkärringarna? Om jag tänker vika mig och säga hej? Skulle inte tro det) mamma har gjort det igen, hon har lyckats få mitt hår precis sådär svart och bra som jag vill ha det. Hon är allt bra ska ni veta! Om frisyren är sned eller om det är er syn det är fel på? Ni kan vara lugna, det är frisyren som är både sned och förjävla osmickrande. (för er som missat det har jag varit rakad på en sidan, därav den oraka frisyren) Ska som nämnt tidigare ta itu med det imorgon! Låter väl rätt bra va? Nu: matlagning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0