Nej, tro nu inte att jag tagit de här bild...

img_3975 (MMS)

Nej, tro nu inte att jag tagit de här bilderna seriöst. Meningen från början var att jag skulle ta en rättvis bild på min frisyr för att sedan kunna visa före och efterbilder (inte för att ni borde vara intresserade utan mer för att jag faktiskt ska ha något att blogga om senare) men så stötte jag på problemet med hur jag egentligen skulle knäppa denna bild som trots allt skulle ge min gräsliga frisyr rättvisa nog att faktiskt visa sig från sin åtminstone något lite bättre sida. Ställde mig vid spegeln och insåg att jag inte har en jävla aning om hur man tar en  bild i spegeln. Helt ärligt? Ser man inte förjävla (med stark betoning på färjävla) fjantig/töntig (kalla det vad ni vill, bara det är jävligt ocoolt) ut när man tar en bild i spegeln? (eftersom att varenda brud som tar en bild i spegeln först ursäktar sig för bilden, ungefär som jag gjorde ovan eller på något annat sätt uttrycker att bilden inte är seriös) jo det gör man. Och därmed kan vi ta oss tillbaka till problematiken i hur man faktiskt gör? (jag tror) att man 1. Gör en oseriös pose med plutande läppar för att redan här poängtera att jag inte står här och försöker göra mig snygg (alla vet redan att jag är snygg och alla andra av mina bilder på fejjan (Facebook för de som missat världen vi lever i) har ett gillnings-medelvärde på 200) 2. Gör en 90 graders vridning och lägg bak håret på ryggen så du får med synvillan av att håret skulle vara ett par cm längre än vad det egentligen är. 3. (Här kommer nog det allra viktigaste) sätt ihop fötterna och svanka så att rumpan putar ut, vilket även kommer göra att brösten automatiskt putar ut och wooooala. Där har vi den perfekta, lite lagom sexiga "spegelposen". Förjävla osmickrande egentligen? Eller? Jag säger inte att jag aldrig någonsin tagit ett kort i spegeln, jag säger heller inte att ni ska tå åt er och sluta stå hemma och posa framför spegeln (skulle vara lite jobbigt för mitt samvete om jag hindrat någon från att leva ut sina modelldrömmar hemma i flickrummet. Men ni tar inte åt er va? Nej bra, då kan vi ju bara vara överens om att fenomenet är jävligt ocoolt i vilket fall) jag säger bara att jag inte vet hur man gör och jag kommer antagligen aldrig lära mig heller, för vem fan vill se så töntig ut?  Och där var jag plötsligt tvungen att gå till tåget, och inte blev det någon förebild på håret heller.. Eller just det, ni har ju mina grymt coola "spegelbilder". Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0