När man har en frisör som är så gott som f...

img_2359 (MMS)

När man har en frisör som är så gott som fullbokad året runt (godmorgon förresten... Sånadär artigheter skippar vi tydligen här ja) är det bara att ta saken i egna händer! Nu är det egentligen som så att jag ska dit imorgon (till frisören alltså) men det är enbart för att jag hade turen att få en extra tid enbart för klippning när jag egentligen efter att jag bokade tid i juli fick en tid i september.. (jag skulle vilja dra slutsatsen att Åmål bara har en frisör men så är inte fallet så vi skippar den ekvationen...) nu har jag i alla fall anlitat min kära mor för hårfärgning för så här kan jag banne mig inte se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0