Nämen ojski, sitter jag i en sporthall kl....

img_8069 (MMS)

Nämen ojski, sitter jag i en sporthall kl. 22? Jo men det gör jag ju. Känner att detta redan nu är rutin. (kommer även vara min ordinarie "bloggtid" då det om ett tag kommer vara den enda lediga tiden på dygnet. Jag har nämligen en tendens att vara lite fullbokad på vinterhalvåret) känns bra, jävligt bra faktiskt. Jag trivs i en sporthall, eftersvettig och go, lite killar som tränar efteråt som man kan studera ett tag. Diskret vill säga. Men nej, här kollas inga benmuskler och snygga rumpor här kollas spelskicklighet, skott och sånt annat intressant som kan göra mig liiite bättre som spelare. Eller? Kanske inte, men vi kan åtminstone vara överens om att det är tusen gånger roligare att kolla in killarna om man ska lära sig något. Jämt lite mer styrka, lite mer tänk, lite mer speed osv...osv... Lite mer helt enkelt! Hur träningen gick? Jo men jäkligt bra faktiskt. Sommarens konditionsträning visar sig ha gett resultat och det kan bara bli bättre. Här gäller det att sätta upp mål, det gör allt lite enklare. Ett tips från coachen bara! Nu niiiii, ser jag att politikerna (tränarna) där borta i hörnet börjar röra på sig. Det luktar ovänskap = en fet diskussion i bilen hem! Jippie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0