Ligger i soffan mätt och belåten efter för...

img_2725 (MMS)

Ligger i soffan mätt och belåten efter första dagen i skolan. Rutinerna börjar smyga sig på och allt känns kanonbra, förutom lite småsaker sådär som att vi typ inte har några lektioner alls, slutar väldigt tidigt typ alla dagar osv.. Tungt. Okej, jag skojar. Bäst jag säger de för er som tror att jag är jordens mest seriösa människa. För de tror ni va? Lägg av med det isf. Också en diskussion vi kan ta någon annan gång. Jag är sjukt trött (för er som inte tror att en dag i skola är så ansträngande kan jag bara tala om att när man gått upp 07.00, åkt buss, varit i skolan och sedan åkt hem igen är man totaldöd när man anländer till hemmet... Och då har man ändå sovit 45 minuter på bussen) och måste ändå springa ner till källaren för att byta om till träningskläderna, dock är jag sjukt träningssugen så ska inte klaga i onödan! vad kan vi prata om mer? Joooo, just det. Vi fick en almanacka idag av våra kära lärare (en sån som antagligen alla andra gymnasieskolor i Karlstad kommun också får) och framsidan av denna kalender pryds av fyra killar. inget speciellt med detta egentligen (jag reflekterade inte ens över bilden när jag fick kalendern), jag bryr mig inte så mycket om jack&jones (som killarna gör reklam för) och det var heller ingenting speciellt med dessa killar.... Trodde jag.... Tills jag under en lite mindre rolig lektion under dagen studerade denna bild lite mer noggrant och får se... Ja, jag ljuger ju i alla fall inte om jag säger att jag fick syn på en av de absolut snyggaste killarna jag sett... Någonsin. Inte så mycket mer med det heller egentligen, killen i jeansskjortan dödade mig dock. Shit. Kort och gott. Nu är det träning som gäller!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-08-22 @ 19:16:36
Postat av: william

Vad tycker du om Modell fotorna jag tog på min vän Sofia:D?

2011-08-22 @ 19:21:45
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: The master. I think you know...

He's mine! Ligger och gosar med honom på kvällarna. Sorry...

2011-08-24 @ 21:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0