Jag ligger i sängen och ska göra årets för...

img_7338 (MMS)

Jag ligger i sängen och ska göra årets första försök till att vända rätt dygnet. Men som vi alla (som någon gång haft sommarlov, eller lov över huvudtaget, vilket åtminstone borde vara majoriteten av alla ni fina och fula... Alla kan inte vara snygga... människor som läser) vet så är inte detta direkt en dans på rosor, i alla fall ingen vals eller någon annan simpel dans, utan här snackar vi breakdance eller något annat helt omöjligt (speciellt för en sån som mig. Noll taktkänsla. Noll koordination). Jag har ett felvänt dygn året runt, under sommaren handlar det bara om att förvärra det hela ytterligare - inget jag direkt har problem med - ska tilläggas. Det är nu jag stöter på problemen.. En kväll som denna. Hur gör man? Vad gör man? Ligger still - testat! Tittat i taket - testat! Blundar - testat! Snurrar lite - testat! Lyssnar på musik - testat! Skulle kunna hålla på i evigheter, ingenting fungerar. Kom inte och säg "men det handlar om att gå upp i tid så man blir trött på Kvällen." 1. Jag fungerar inte riktigt som alla andra när det gäller det här. 2. Ni tar bort vitsen med att jag faktiskt skriver det här... Så tänk inte ens tanken. Klart som fan jag vet hur man "ska" och "borde" göra och att det jag håller på med nu är dödsdomen om min kära mor (eller någon annan över 30 bast) fick ha ett ord med i leken. Nu är det ju så att hon egentligen får det... Men inte just nu. Just idag. Imorgon, då ska jag lyssna! Tillbaka till problemet, att inte kunna somna.. Jag vet att ni har samma problem, och jag tänker inte råda er från att testa mina redan ej-givande försök nämnda här ovan, tvärt om.. Testa på... Jag säger bara att det inte kommer fungera! Så var det med det. När man inte kan sova kan man istället lägga lite extra tid på att lägga ner sig i sms-skrivandet! Tror det uppskattas.. Eller vad säger du Hanna? (okej mamma, jag ska sova) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0