Jag bugar och bockar för en helt underbar ...

img_1494 (MMS)

Jag bugar och bockar för en helt underbar kväll som bjöd på bra musik, vänskap, skratt, dans, närhet och så jävla mycket glädje. Fint så inihelvete rent ut sagt. (woups, var det en svordom i grövsta laget för moralkärringarn?) vart jag har befunnit mig? Där resten av Grums befann sig och befinner sig samma helg, samma dag, varje sommar. I Skruvstadparken, där inga mindre än poptimisterna bjöd på underhållningen. Jag är trött, hungrig och riktigt sugen på att lägga ner mitt dunkande huvud på kudden, vilket är precis vad jag ska göra! Imorgon kl. 09.38 går tåget som ska ta mig, min finaste Hanna och hennes syster till göteborg för tre dagar med fetaste myset. Ännu mera fint. Vi säger så, jag slocknar här. Tack igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0