Här sitter jag djupt försjunken i soffan m...

img_4333 (MMS)

Här sitter jag djupt försjunken i soffan med fötterna på bordet i tingvallahallarna. Tränat innebandy är det jag gjort och var egentligen färdigtränad kl. 21! Men så råkar skjutsen idag (eller ja, som vanligt egentligen) bestå av tränarna och då förstår ni kanske på en gång vad som gäller...... Jag har under dessa två år då min pappa agerat tränare fått bevisat för mig att tränaryrket är detsamma som att vara politiker. Det handlar om att lägga fram förslag, ta emot förslag, försöka få med så många som möjligt på förslagen och verkställa för att få sitt lag så bra som möjligt. Det är ett heltidsarbete ska ni veta. och om de kan prata? Simmar fiskarna i vattnet? Kan en fet bebis prutta? Skoja inte. Det jag vill ha sagt är att jag har vant mig vid att få sitta såhär i timmtal efter träningarna. Om det är någon idé att säga till? Glöm det! Här sitter man snällt och väntar - man kan ju alltid använda tiden till att tänka, jag gör ju trots allt inte det så ofta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0