Befinner mig i matsalen med mina grymt sny...

img_3864 (MMS)

Befinner mig i matsalen med mina grymt snygga classmates efter en (håll i er) god lunch. Det är inte allt för ofta man kan hylla skolan för dess mat, men nu så (nya leverantörer=bättre mat!...reflektera över att det trots allt inte går att skriva bra) sitter och diskuterar allt möjligt (med betoning på allt möjligt) för er som suttit vid ett matbord i skolmatsalen tillsammans med era klasskamrater någon gång vet vad jag snackar om.. Man lyckas verkligen ta sig över allt värt-och mindre värt att prata om. Efter någon timma är vart enda samhällsproblem diskuterat - och löst. Inte helt illa pinkat! Är ni lika bra vid era matbord? (ni som går i skolan vill säga... Man är lite bättre på lösa problemen där) vi är nämligen experter. Idag har vi kört över allt från skönhetsoperationer, snygga lärare och små räkor (i fisksåsen) till schemauppläggning och de nya småbarnen (95orna) som bevisar redan nu att de inte är lika coola som oss då de inte tar någon plats alls (kan det kanske vara så att vi tog lite för mycket plats när vi kom?...), vilket i för sig är rätt skönt! Mindre plats för dem - mer plats till oss! Perfect. Och nu var visst matten inställd vilket resulterar i ett två timmars hål. Mindre perfect!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0