från kylan in i värmen

har spenderat kvällen på mitt rum tillsammans med Fredrik, Andreas, Tobias & Emelie. Så fint sällskap en lördagskväll som denna är inte helt fel. Dock är jag nu helt slut efter att inte sovit överdrivet många timmar under helgen och ska försöka mig på att sova så snart som möjligt. Lars röst är med mig, hela han känns här, nära. känner mig förvirrad, lycklig, glad och helt konstig på en och samma gång. vet inte om det är bra eller dåligt, men tror det är hur bra som helst. Har match imorgon, samling 12.00 och matchstart 15.00 i Lesjöfors, tror ni jag just nu känner att jag orkar? med en förkylning i hela kroppen och jordens hosta. nej, ni har rätt. jag orkar inte. men jag kommer göra ett försök, så det så! nu sätter vi punkt här, vänder blad, tänker en stund, säger godnatt och hörs imorgon. sov så gott

Kommentarer
Postat av: Ass

Hoppas du mår bättre idag! Ta det lugnt om du har ont i halsen bara :S



Vad tror du om en sån här ko föresten? http://www.blocket.se/malmo/Highland_Cattle_29287655.htm?ca=7&w=3



Förstå att sitta och styra med hjälp av hornen ;)

2010-09-19 @ 08:43:34
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Amanda

ska ta det jättelugnt nu tills på torsdag, så blir det nog bättre :-)



haha, du! en sån tycker jag absolut att du ska köpa, lovar att jag ska passa den om du behöver hjälp med det ;-)

2010-09-19 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0