somliga dagar tar jag in vad jag hör, det går kvällarna ibland när jag inte ens undrar vad du gör

JAG ÄR HELT SLUT. TRÖTT. BORTA. DÖD. så enkelt är det. ska ta ett bad nu, tina upp en inte allt för varm kropp efter en hockeymatch, sedan ska jag inta sängläge snabbare än ni hinner blinka där framför era datorer. mår ni bra? jag hoppas det. tycker om när människor mår bra. faktiskt. så är det och så blir det. ska vi säga godnatt? tror det är lika bra, jag får inte ur mig mer än såhär. till och med mina fingrar är trötta... och naglarna också tror jag. hela jag är verkligen helt slut. och vet ni? imorgon har vi konditionstest i skolan. ni får gärna skjuta mig, på riktigt. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0