ni gör något ingen annan tidigare gjort

har spenderat två dagar i värmlands djupa skogar, närmare bestämt i sunne och i humletorp. jag har lärt känna nya människor från andra klasser och framför allt fördjupat mig i de underbara människor som finns i min klass, SMbe1b. vi är ett gäng överhärliga människor som har hur kul som helst tillsammans. det är helt underbart, på riktigt. har varit två sjukt roliga dagar. och mer såna ska det bli. helt klart! det blir inte finare, verkligen inte. att sättas ihop med 26 st helt främmande människor, få tre dagar på sig att känna sig någorlunda bekväm och sedan kastas rakt in i vardagen med allt vad skolan innehåller är tufft, att man då har turen att komma i en sånhär klass är guld värt, och mer därtill. jag är tacksam, tacksam som fan. det är öööööööverfint.

nu ska väskan packas upp och sedan väntar ett besök hos mina älskade morföräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0