men någonstans mellan botten och skyn svänger livet upp och ner och det är därför det är där som jag går

ni som läst min blogg en längre tid vet att det går upp och ner i skrivandet, i inspirationen och framför allt i humöret. det kommer perioder där jag har svårt att må helt bra, av olika anledningar, vilket gör att bloggen drabbas och det känns nedstämt. det är lite jag det där, och det är så det är och så det kommer vara. mycket av det jag skriver är kanske egentligen sådant som ska vara nerkladdat i blocket under sängen, men det känns finare att dela med sig av vissa saker, och då blir det såhär. jag tycker det är hur fint som helst att ni som läser gör det, en stor kram till er ♥ och jag tror någonstanns att ni läser av en anledning, så jag låter det vara som det är. det är jag, hur fint och ofint det än är.



och du astrid, snart kommer de bättre dagarna. tack för bilden, den gjorde min dag. tycker absolut du ska satsa på ballongutdelare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0