kulhål tvärs genom bröstet, lungorna fyllda med vatten

jag har precis slagit mig ner här vid datorn efter en fullspäckad dag. började med skolan, slutade 14.30 och tog 15bussen hem. han precis innanför dörren så åkte jag med mor och far in till stan igen. Fick mig lite pengar och sprang som en tok mellan alla affärer för att hitta det som garderoben saknar. hittade det mesta vilket resluterade i att det var en mycket glad amanda som åkte med hem igen och gjorde sig redo för kvällens träningspass. Och även det gick bra, trots lite folk. har varit en bra dag, faktiskt. lite ont i halsen och annat smådåligt, men det är nog rätt fint ändå. Nu ska jag gå ner för trappen, dricka ett glas vatten och sedan mysa ner mig i soffan tillsammans med världens finaste familj ♥

hoppas ni mår bra, fina människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0