han ser sig om, efter något som en gång var du

alltså.. fyfan, vad tråkig jag är. delar inte med mig av något intressant över huvudtaget och visar er inte mitt liv ur något annat perspektiv en genom enformiga bokstäver, ord och meningar. usch på mig. på riktigt. ni förväntar er nog mer, jag vill att ni ska göra det också. det är förjävla ofint alltså. Dags att jag skärper mig nu. ska i alla fall försöka, för detta funkar inte. mer ord, mer tankar, mer händelser och framför allt mer bilder. det kommer, det kommer. ha lite tålamod bara fina ni, ibland är det mycket på en och samma gång. men har jag bestämt mig för något brukar det gå tillslut. vi säger så för idag, skärpning - SKA BLI!  godnatt :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0