för alla idioter som gick vilse i sin tro

dålig dag. riktigt dålig. fast ändå bra. hade lars med mig, både i öronen och på magen. kanske var det som gjorde det hela ändå, trots allt. fint. gissa vad jag gör nu? vet att ni vet. jag lyssnar på lars, det är vad jag gör. ska snart förflytta mig här ifrån in till sängen och sova ett tag. har blivit sämre gällande förkylningen, så ska inte spela ikväll. ska istället med upp och titta på min träning, och försöka intala mig själv att bli friskare. det är precis så det ser ut. dagen kommer avslutas med en liten promenad tillsammans med två fina människor. låter fint, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2010-09-23 @ 17:55:15
URL: http://endastjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0