du var 17 jag var 16 och jag skolkade från allt, jag ville bara vara med dig

några timmar i sporthallen, en promenad med lina och några minuters prat med fredrik senare sitter jag nu här med lars röst sjungande i öronen. jag njuter, på riktigt. han är bäst. imorgon är det skola, och det är jag faktiskt inte sugen på. är trött, trött som bara den. något jag däremot är sugen på är denna helgen, jag tror den kommer bli riktigt bra. träninshelg är det som gäller! börjar med träning imorgon 20.30 - 22.00.. fint, fint som fan.
nu ska amanda sova. ni också tror jag faktiskt, så vi sätter punkt här. och säger godnatt - godnatt


Kommentarer
Postat av: Cassieandra

vilken av lars låtar är det där nu igen? Har glömt :)

2010-11-16 @ 19:59:49
URL: http://cassieandra.blogg.se/
Postat av: amanda

texten är från lasses låt "hjärter dams sista sång" :)

2010-11-16 @ 23:32:12
URL: http://abcamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0