det är mornar som denna sängen lockar lite mer

ville inte gå upp, ville inte göra mig iordning, ville inte äta frukost, vill inte gå ner till bussen, vill inte till skolan. Vill bara vara kvar hemma och spendera dagen i sängen under mitt täcke. ännu en dag som går emot, strävar emot allt den kan, stretar, drar och rycker på samma gång. jag orkar inte, säger jag tyst för mig själv. ändå vet jag att jag snart kommer gå den vanliga vägen ner för backen till busskuren, träffa min klasskamrater i skolan och försöka klista på ett leende för ett litet tag. skillnaden är att när jag kommer hem idag finns det inget leende, idag finns ingenting. för nu är jag trött på det här!  ha en trevlig dag fina ni  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0