vad är det som gör att jag är kvar fast jag har sagt att jag ska gå?

har varit en bra skoldag! hade riksdagsspel sista lektionen. det var roligt. politik? kanske att man skulle sätta sig in i "spelet" som faktiskt styr vårt avlånga land lite mer. ja, den som lever får se.

Nu ska jag äta lite mat (skulle det funkat att lägga in bilder här skulle jag gått ut och fotat lite nu, men nej.. det vägrar funka och då lockar maten mer) och resten av denna fina fredagskväll ska spenderas i Munkfors sporthall tillsammans med Fanny & Jonas Kruse. Ha en bra kväll :-)

Kommentarer
Postat av: weronica

Underbar sång med magnus uggla!

2010-10-15 @ 22:38:27
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0