det var en dag igår, det är en dag imorgon

stress... skyndar mig att skriva av mig lite i "lite sällskap-pausen". Det har varit en bra dag innehållande en rolig skoldag, ett tripp med mamma i karlstad, städning av rummet (orkar inte vänta tills på fredag, vilket ni antagligen förstår av bilderna) och träning - en bra sådan. GÖTT! nu börjar programet, hörs senare... 

 





(programet ville inte vänta på mig, så ja.. det är slut men orkar inte skriva om inlägget.. nu vet ni i alla fall att mitt rum inte var speciellt fint, men nu är det lite mer ordning och jag ska nu krypa ner i min nybäddade säng och läsa lite innan det är dags att sova) .... godnatt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0